BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

me...

me...

Wednesday, August 11, 2010

1 ramadhan!!

Alhamdullilah aku masih dapat melalui ramadhan al mubarak ini..
Aku berharap agar ramadhan kali ini lebey baek dari tahun2 yg sebelumnya..
aku memulakan hari aku pada 1 Ramadhan dengan pergi menanam pokok tomato aku..
huhu cdey ckit arini.. arap2 pokok tomato ni tumbuh dengan subur..AMin..
pukul 8.30 pagi pergi umah ain member ku, da agak dye bwu bgun titow..
menunggu lebih kurang 15 minit untk dye bersiap-siap..kul 8.45 naek bas p kampus dan tempat prtama yang dituju adalah taman herba untuk mengambil baja dan pasir.
sampai ke lab, agak kecewa bila pn dira, lab assistant mengatakan yg sume pokok tomato da abis.. kalo nak gak next week bru dpat semaiannya.. haishh ak x kira ak nak tanam arini gak.. dan kemudian dengan nekadnya ak dan ain mnggali tanah mncari lebihan anak pokok tomato..fuhhh!! naseb baek jumpa, dpat la kami tanam arini.. cepat tanam cepat abis eksperimen..
Lepas tanam pokok tomato, ak p lab genetik.. arini eksperimen tentng keupayaan seseorang itu dipengaruhi oleh sifat dominant ataupun tidak.. Alhamdullilah gene ak separuh dominant separuh recessive, hehe masih normal!!!kemudian abis lab balek bilik siapkan kerje ict sampai tertido... maybe penat kot, sedar2 da kul 3ptg, siapkan saki baki kerje ict pas2 p klas english communication. arini aku de quiz..huhu..blek klas shopping mkanan bukak pose ngan huda. arini dapat la mkan laksa ngan rojak.. ekkk kenyang!! Alhamdullilah rezeki ramadhan pertama...

0 comments: